Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Ελευθερία ποτε;

-Παρακαλώ. Σας ακούω.
-...Δεν μπορώ να γράψω. Αυτό είναι.
-Χμμ, μάλιστα. Έχετε τελειώσει το δημοτικό αλήθεια;
-Σας παρακαλώ. Ναι το έχω τελειώσει. Και δεν εννοώ αυτό.
-Τότε τί εννοείτε;
-Εννοώ πως δεν μπορώ, δεν μου βγαίνει, έχω χάσει το ταλέντο μου.
-Δηλαδή πιστεύετε, πως το είχατε κάποτε.
-Φυσικά. Εννοώ όχι, δεν εννοώ αυτό... τελοσπάντων, εννοώ πως τουλάχιστον είχα την ικανότητα αυτή.
-Από τον τρόπο που το λέτε όμως, καταλαβαίνω πως θεωρείτε αυτή την ικανότητα ιδιαίτερη. Σαν να μην την έχουν όλοι οι άνθρωποι.
-Ναι προφανώς, δηλαδή όχι, πιστεύω πως την έχουν όλοι οι άνθρωποι. Ή εν δυνάμει την έχουν, όμως κάποιοι σίγουρα πιο ανεπτυγμένη. Για παράδειγμα οι συγγραφείς.
-Εντάσσετε δηλαδή τον εαυτό σας σε αυτή την συνομοταξία.
-Ίσως. Θα μπορούσα.
-Είστε ή δεν είστε;
-Είμαι. Εμ,όχι, απλώς θέλω να πω πως θα μπορούσα να είμαι. Δηλαδή δεν με γνωρίζετε, δεν έχω εκδώσει κάτι, πόσο μάλλον κάποιο best seller, όμως έχω γράψει κατά καιρούς μερικά ωραία πραγματάκια, χεχε...
-Υπάρχει κάποιος τελοσπάντων που τα διάβασε και σας είπε ότι του άρεσαν;
-Εμ, όχι. Δεν υπάρχει.
-Τότε πώς ξέρετε πως είναι ωραία;
-Δεν το ξέρω. Απλά το πιστεύω. Νομίζω δηλαδή ότι είναι ωραία. Παρόλο που δεν τα έχω δείξει σε κανέναν. Τα έγραψα γιατί ήθελα κάτι να πω. Καμιά φορά σκέφτομαι πράγματα που μου φαίνονται όμορφα. Άρα κι οι άλλοι που μοιάζουν με μένα θα τα έβρισκαν όμορφα.
-Πιστεύετε πως υπάρχουν άλλοι που μοιάζουν με εσάς;
-Ναι το πιστεύω.


ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ

Ο ασθενής πάσχει από ψυχική διαταραχή, που παρουσιάζει παραισθήσεις και ψευδαισθήσεις, αποδιοργανωμένη ομιλία, απώλεια επαφής με την πραγματικότητα, έντονη εσωστρέφεια και γενική αποδιοργάνωση του εγώ. Τα αίτια φαίνεται να είναι κοινωνικής φύσεως. Κρίνεται επικίνδυνος και ανίκανος να ενταχθεί στο κοινωνικό σύνολο.

Dr.Soul είναι φανταστικός.
Οι εκθέσεις του δεν είναι έγκυρες, απλώς φτιαγμένες με υπομονή και με τρόπο που να φαίνονται ψαρωτικές. Κάποια στοιχεία τους πηγάζουν από το διαδίκτυο, χωρίς φιλτράρισμα, γιατί ποσώς με ενδιαφέρει αν είναι ανυπόστατα ή όχι, απλώς θέλω να ακούγονται κάπως επιστημονικά.
Επίσης Ο Dr.Soul βαριέται πολύ να ακούει τους ανθρώπους και τα προβλήματά τους, μόνο θέλει να τους ξεπετάει με τον πιο εύκολο τρόπο. Τους ειρωνεύεται γιατί μόνο αυτό ξέρει να κάνει και να είναι βλάκας.
Ο Dr.Soul δεν δίνει εξιτήριο σε κανέναν γιατί τους ζηλεύει όλους που νιώθουν πράγματα και θέλει το κακό τους.
Ο Dr.Soul είναι κακός.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου