Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

REHEARSAL-1-SCHOOL-DIRECTOR

Ανθρωπόμορφο ον με αιδοίο:

Η αφηρημένη του ύπαρξη, 
έγινε παρουσία όταν κατάλαβα πως αντικατοπτρίζομαι στο ένα μακρύ του μάτι.
Ο έκδηλος θαυμασμός του με ψηλάφισε 
και η ηδονή μου έδειξε το δρόμο.
Ο δρόμος ήταν καλντερίμι πέτρινο
κι έδωσα την εκκίνηση για μια τρεχάλα μαζί.
Μετά με νίκησε 
και χωρίς να το ξέρω
το έπαθλο ήμουν εγώ.
Οδηγώντας με στο τελευταίο πάτημα πριν το γκρεμό, 
κοιταχτήκαμε
και ξέραμε κι οι δυο πως στεκόμαστε ακριβώς εκεί που μας πρέπει.
Εκεί παραθέσαμε την πληθώρα των συνδρόμων μας
και δε βγήκαν συμπεράσματα 
γιατί -αλίμονο-
τα είδη ήταν συγγενικά.
Μέσα σ 'ένα συνονθύλευμα πράσινων εικόνων κι ακουσμάτων σύγχρονων συνθετών,
οι άνθρωποι μου φάνηκαν πιο ωραίοι
κι εγώ τους φάνηκα ζωντανή.
Αυτός, για να με γλιτώσει από σίγουρη κακοδιαχείριση της πληρότητας
με έδεσε από το χέρι
κι έτσι η εισπνοή και εκπνοή του στο στενό μου περιβάλλον
έγιναν εξάρτηση.
Μετά έφυγε σχεδόν αυτόνομα
και κληρονόμησα μια κουλαμάρα 
και μια πίστη πως πάντα κάτι μου λείπει.

Εκπρόσωπος τύπου:

Σύμφωνα με μελέτες επιφανών επιστημόνων, δεν υπάρχουν σαφείς ενδείξεις μορφών έρωτα στην ιστορία της ζωής του συγκεκριμένου ανθρωπόμορφου όντος, ωστόσο η παραπάνω τακτική δημιούργησε συναισθήματα που τον προσομοιάζουν και διέγειρε πρωτοφανώς σκοτεινές πλευρές του εγκεφάλου, οπότε και θα μελετηθεί διεξοδικά, ώστε να διαπιστωθεί η ακρίβειά της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου